The Greatest Guide To کارشناسی سیار خودرو

Wiki Article

خدمات کاور و بادی فنس خودرو پولیش و سرامیک خودرو خدمات پولیش خودرو نصب شیشه دودی خودرو گزارش کارشناسی خودرو

خدمات تامین خودرو آزمون کارشناسی خودرو در محل آموزش کارشناسی خودرو کارشناسی رنگ خودرو کارشناسی فنی خودرو پولیش و سرامیک خودرو کاور و بادی فنس خودرو نصب شیشه دودی صفرشویی خودرو سفیر تامین خودرو دسترسی سریع

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در کارشناسی رنگ و بدنه، مواردی مانند رنگ‌شدگی، تعویض قطعات، آبرنگ، خط‌وخش، فرورفتگی، قلم‌گیری، آسیب‌دیدگی شاسی و سینی را بررسی می‌کنیم. این کارشناسی با تجهیزات به‌روز و کامل انجام می‌شود.

برای اطلاع و مشاوره کامل در مورد ​​هزینه های کارشناسی و مکانیکی خودرو می توانید به سایت تامین خودرو مراجعه کنید تا شما را راهنمایی کنند.

خودرو پس از بررسی تما قسمت های خودرو برگه گزارش کارشناسی را تحویل خواهند داد.

نگهداری پس از شیشه دودی نگهداری پس از کاور و بادی فنس نگهداری پس از کارشناس سیار ماشین سرامیک خودرو

بعد از اتمام فرایند کارشناسی، گزارش کامل کارشناسی به‌صورت آنلاین به تیم کنترل کیفیت کارنامه ارسال می‌شود. تیم کنترل کیفیت کارنامه گزارش را بررسی می‌کند و با اطلاعات خودرو (مدل، سال ساخت و.

پیشنهاد ما برای بررسی موارد بیان شده، استفاده از چراغ قوه مناسب کارشناسی سیار خودرو می‌باشد.

در حال حاضر مراکز مختلفی برای مراجعه حضوری ‌و کارشناسی خودرو وجود دارد. می‌توانید لیست این مراکز را به تفکیک هر شهر در همین صفحه مشاهده کنید.

پس از تشخیص ، اگر آنها نتوانند خودشان این مشکل را برطرف کنند ، به شما پیشنهاد می دهند که به مرکز مراجعه کنید تا به شما کمک کنند.

این مورد توسط دستگاهی که نام برده شد بررسی شده و در صورتی که خودرو مجددا رنگ شده باشد به شما اعلام خواهد شد. (هزینه ترمیم و رفع آفتاب سوختگی ماشین و رنگ خودرو)

دایرکتوری خودرو مراکز تعویض پلاک خودرو مراکز معاینه فنی خودرو

از آنجا که فرآیند کارشناسی ممکن است در موارد کمی با خطا نیز مواجه باشد، امکان شکایت و رسیدگی به این موضوع در کارنامه وجود دارد.

Report this wiki page